فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

آموزش املت همراه سیب زمینی

ارسال در: 14 مرداد 1399
دسته: صبحانه

املت امروز رو از ترکیب کربوهیدرات (سیب زمینی) و پروتئین (تخم مرغ) درست می کنیم و جالبه بدونید از ترکیب این دو ماده ی مغزی ما کلی خواص و کلی از موادی که مورد نیازمون هست رو دریافت میکنیم که یکی از آنها ب6 هست.برای خواص کامل خودتون یه مطالعه کنید ادامه بحث امروز رو به این مطلب بپردازم که برای غنی تر شدن املت امروزمون من از گوجه ،قارچ و مقداری جعفری نیز استفاده کردم.

املت سیب زمینی

خوب اولا که امیدوارم سلامت باشید و کنار خانواده اوقات خوشی رو داشته باشید و کلی غذاهای خوشمزه درست کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.پست امروزم در ادامه داستان صبحانه های با تخم مرغ هست و خوشحال میشم درست کنید و لذت ببرید و منو هم شریک شادیتون کنید.

املت امروز رو از ترکیب کربوهیدرات (سیب زمینی) و پروتئین (تخم مرغ) درست می کنیم و جالبه بدونید از ترکیب این دو ماده ی مغذی ما کلی خواص و کلی از موادی که مورد نیازمون هست رو دریافت میکنیم که یکی از آنها ب6 هست.برای خواص کامل خودتون یه مطالعه کنید ادامه بحث امروز رو به این مطلب بپردازم که برای غنی تر شدن املت امروزمون من از گوجه ،قارچ و مقداری جعفری نیز استفاده کردم.

مواد مورد نیاز برای این املت خوشمزه عبارتند از :

تخم مرغ            2عدد

سیب زمینی         2عدد(150گرم)

قارچ                  50 گرم

گوجه                  50گرم

نمک                 10گرم

فلفل سیاه           5گرم

زرد چوبه           4گرم

پاپریکا               5 گرم

جعفری               10گرم

کره                  30 گرم

روغن               20گرم

در ابتدای کار سیب زمینی ها را به شکل سکه ای برش میزنیم و در روغن سرخ میکنیم  و مقداری از زرد چوبه و 5 گرم از نمک را به سیب زمینی ها میزنیم بعد از اینکه کامل سرخ شدند انها را از ظرف خارج کرده و ظرف را میشوریم یا از ظرف دیگری استفاده میکنیم و ابتدا کره را در ظرف ریخته و قارچ ها را اضافه کرده  و تفت میدهیم بعد از آن گوجه را که به صورت دایس برش زدیم را اضافه کرده و منتظر میمانیم تا گوجه پخته شود. در تمام مراحل پخت شعله روی متوسط باشد. بعد از اینکه گوجه ها پخته شد ادویه ها (نمک،فلفل سیاه،پاپریکا و زرد چوبه)را اضافه کرده و مواد را زیر و رو کرده و در این مرحله تخم مرغ ها را در ظرفی دیگر شکسته خوب هم میزنیم و به مواد اضافه میکنیم و منتظر میشویم تا پخته شود بعد از اینکه شعله را خاموش کردیم سیب زمینی ها را روی تخم مرغ چیده و جعفری را اضافه میکنیم. امیدوارم از دستور امروز استفاده کنید و برای شما کارایی داشته باشد.

[contact-form-7 id=”552″ title=”فرم نظرات برای پست ها”]

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید