فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

آموزش سس سبز

ارسال در: 4 شهریور 1399
دسته: سُس ها

این سس جزو سس های سرد میباشد و نیاز به پختن ندارد فقط باید همه مواد لازم را در مخلوط کن ریخته و تا رسیدن به غلظت مورد نظر و یکدست شدن مواد به هم زدن ادامه دهیم.فقط پسته موجود در این دستور اگر شور باشد بهتر است

سس سبز لوشف

با توجه به اینکه آمار بازدید سایت به شدت رو به افزایش هست تصمیم گرفتم اون کتاب چه مخصوص رو در بیارم و مطالب مفید تری را برای شما قرار بدم که شما هم لذت بیشتری  از سایت لوشف ببرید.ارزش مطالب یک سایت به این است که مطالب از جایی کپی نشده باشد و توسط نویسندگان سایت نگارش شده باشد و از طرفی مطالب نیز درست و حقیقی باشد.از این مسائل گذشته امروز شروع به گذاشتن چندید نوع سس میکنم  که واقعا برای خود من از ارزش بالایی بر خوردار هستند امیدوارم شما هم استفاده کنید و لذت ببرید.دستور امروز یک سس است که برای کنار ساندویچ ،انواع تاکو و پیتزا کاربرد دارد.

مواد مورد نیاز برای سس سبز در سایت لوشف :

کیوی1عدد 30گرم
جعفری100 گرم
گشنیز50 گرم
برگ کرفس50 گرم
فلفل سبز تند15 گرم
سیر20 گرم
آب لیمو تاره30 گرم
آب50 گرم
روغن زیتون50 گرم
نمک10 گرم
فلفل سیاه15 گرم
پسته بو داده شده20 گرم

این سس جزو سس های سرد میباشد و نیاز به پختن ندارد فقط باید همه مواد لازم را در مخلوط کن ریخته و تا رسیدن به غلظت مورد نظر و یکدست شدن مواد به هم زدن ادامه دهیم.فقط پسته موجود در این دستور اگر شور باشد بهتر است و اینکه در حد 2 دقیقه در حرارت بالا بو داده شود طعم بهتری به سس میدهد.این سس برای استفاده به عنوان مایع مرینید نیز مناسب است اما مدت زمان لازم برای ماندن گوشت در آن باید پایین باشد. گوشت قرمز 2 ساعت و گوشت مرغ نیم ساعت کافی میباشد. من برای گوشت های دریایی تست نکردم و فکر میکنم برای مرینیت گوشت دریایی مناسب نباشد.اگر شما تست کردید و نتیجه ی مطلوبی گرفتید حتما به من هم خبر بدهید. ممنون از وقتی که گذاشتید و امیدوارم که از دستور سس امروز استفاده لازم رو برده باشید.

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید