فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

ادویه ایتالیایی (Italian Seasoning)

ارسال در: 21 مهر 1399
دسته: Herbs&Spice

ادویه ایتالیایی چیست؟ قبل از جواب دادن به این سوال می خوام دلیل انتشار این پست رو خدمت شما بگم. ما در پست هایی که مربوط به سالاد  و سس ها ما کلی درباره انواع ادویه(Spice) و سبزیجات(Herb) خشک صحبت میکنیم البته گل سر سبد این ترکیبات ادویه ایتالیایی  میباشد

ادویه ایتالیایی لوشف

ادویه ایتالیایی چیست؟ قبل از جواب دادن به این سوال می خوام دلیل انتشار این پست رو خدمت شما بگم. ما در پست هایی که مربوط به سالاد  و سس ها  هست  کلی درباره انواع ادویه(Spice) و سبزیجات(Herb) خشک صحبت میکنیم البته گل سر سبد این ترکیبات ادویه ایتالیایی  میباشد که بنا به شناخته تر بودنش بین مردم کشور ما در بسیاری از دستورات از آن استفاده میکنیم.امروز هم می خوام دستوری رو خدمتتون بگم که خودم استفاده میکنم و از منبع معتبری است. البته کلیت این سیزنینگ مشخصه اما هر کس با توجه به سلیقه شخصی مقداری در میزان ها کم و زیاد انجام میدهد.

مواد لازم برای ایتالین سیزنینگ سایت آشپزی لوشف:

رزماری30 گرم
ریحان50 گرم
جعفری50 گرم
ارگانو50 گرم
اویشن30 گرم
گشنیز30 گرم

تمام مواد را به صورت خشک با هم مخلوط کرده و در دستوراتی که ادویه ایتالیایی نوشته شده بود از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که در رسپی های مختلف از مرزنجوش ، مرزه ، پودر سیر و پیاز و پرک چیلی هم نام برده شده اما چیزی که من استفاده میکنم این دستور است. فقط اگر بتوانید مواد را خودتون تهیه کنید خیلی بهتر است چون ادویه فروش ها یا عطاری ها این ادویه را به اسم ماست خیار میشناسند وشامل سبزیجات خشک متفاوتی است و اون ترکیب کاربردی در رسپی های ملل ندارد اینم از ایتالین سیزنینگ. امیدوارم استفاده برده باشید.

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید