فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

درود بر شما بازدید کننده سایت آشپزی و فروش ادویه های تخصصی لوشف

مطالبی مهمی است که در این صفحه بیان می شود تا باعث آسودگی خاطر شما خریداران شود و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام نمایید.

۱.برای من مهمترین نکته این هست که شما بدونید ادویه شما بعد از سفارش و قبل از ارسال اماده و آسیاب میشه.

۲.مدت زمانی که شما سفارش میدید و پرداخت میکنید تا زمان ارسال مرسوله به پست در بیشترین حالت ۲ روز میباشد .که در صورتی که در روز های تعطیل باشد در اولین روز کاری ارسال مرسوله به پست انجام میشود.

۳.ارسال بسته های من با شرکت پست است و بعد از ارسال کد پیگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.

۴.به علت خوراکی بودن محصولات لوشف و دلایل بهداشتی ما به هیچ وجه مرجوعی نداریم پس در انتخاب کالا دقت کنید اما اگر اشتباهی از سمت ما باشد تا جلب رضایت شما در کنارتون خواهیم بود مطمئن باشید.

۵.در زمینه ها مشاوره در راه اندازی کافه و رستوران و غذا های ملل و یا در زمینه خرید ادویه در ساعات اداری و روز های غیر تعطیل رسمی از ساعت ۹ تا ۱۶ می توانید با شماره های درج شده در سایت با من تماس بگیرید.

۶.پرداخت های سایت توسط زرین پال ، ای دی پی و در آینده درگاه های بانکی انجام میشود که کاملا قانونی و زیر نظر سازمان بانکی کشور و اداره مالیات میباشد.

۷.اطلاعات تماس نام و هر کدام از مشخصات شما نزد ما کاملا محفوظ میباشد و به هیچ عنوان در اختیار شخص سازمان یا ارگانی قرار نخواهد گرفت. ارتباط امن میان شما و سایت هم توسط پروتکل اس اس ال رمز نگاری میشود.

در صورت وجود مشکل با شماره 09129723570 تماس بگیرید.