فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

آموزش سالاد ترش در سایت Lechef

ارسال در: 30 مهر 1399
دسته: سالاد

همان طور که در مواد مورد نیاز گفتم ما نیاز داریم که بروکلی ها را بلانچ کنیم پس بهتره این کارا انجام بدهیم و در کناری بگذاریم سرد شود

سالاد ترش Lechef

در دسته بندی سالاد ها و در تعریف سالاد ها هرگاه با استفاده از سبزیجات تازه وحتی میوه به علاوه  چاشنی های در دسترس بتوان به ترکیب خوشمزه ای دست پیدا کنیم ما توانسته این یک سالاد خلق کنیم.این یک تعریف ساده از سالاد میباشد که می توان در سطح مبتدی از آن استفاده کرد اما در حالت حرفه ای ما در قالب یک سری چارچوب های خاص مجاز هستیم. جدا از بحث محتویات سالاد داشتن یک سس جذاب در کنار سالاد خیلی به جذابیت ماجرا اضافه میکند. در دستور امروز من از ترکیب میوه و سبزیجات تازه و در دسترس ،دستور یک سالاد را در اختیار شما قرار میدهم و البته سس جذابی که جدا از اینکه تکمیل کننده ی طعم این سالاد هست خیلی ساده و اسان درست میشود سخن کوتاه می کنم و به سراغ مواد لازم میرویم.

مواد لازم برای سالاد ترش Lechef

کاهو200 گرم
انار70 گرم
کلم بروکلی بلانچ شده150 گرم
زرشک20 گرم
مواد لازم برایسس(Salad dressing)
آب انار20 میل
آب زرشک20 میل
سرکه بالزامیک5میل
رب انار10گرم
زِست پرتقال10گرم
روغن زیتون10 گرم
نمک10گرم
فلفل سیاه10 گرم

همان طور که در مواد مورد نیاز گفتم ما نیاز داریم که بروکلی ها را بلانچ کنیم پس بهتره این کارا انجام بدهیم و در کناری بگذاریم سرد شود.کاهو ها را برش داده و در لایه پایین قرار میدهیم و نوبت بروکلی های خوش رنگ میرسد که بالای کاهو قرار بگیرد. زرشک و دانه های انار را هم اضافه کرده و مقداری گرد غوره به سبزیجات ترد و خوشمزه اضافه میکنیم که هم زیبایی بصری کار بالا رود هم به عنوان طعم دهنده به طعم نهایی سالاد کمک کند.برای درست کردن سس هم تمام مواد را با هم در ظرف ریخته و خوب مخلوط میکنیم.در این Salad Dressing ما نیاز به استفاده از روش امولسیون  نداریم و سس را به همین صورت روان بر روی سالاد استفاده میکنیم.توضیح مهم دیگه اینکه این سالاد قرار نیست معده ی مارا سوراخ کند پس خیلی آنرا ترش نکیند زیرا قرار است طعم تازه ای به دهان ما ببخشد و اشتهای مارا قبل از وعده اصلی تحریک نماید.بعد از چند بار درست کردن این دستور می توانید به دلخواه خود در ان تغییر ایجاد کنید اما تلاش کنید از راه اصلی دور نشوید.اگر این دستور برای شما مفید بود لطفا نظر خودتون را در قسمت نظرات برای من  ارسال کنید و مطمئن باشید که حتما می خوانم. و در اخر امیدوارم شادترین لحظه های خودتون را در کنار عزیز ترین افراد زندگیتون باشید.

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید