فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

آموزش یک غذای مکزیکی خلاقانه در سایت آشپزی لوشف

ارسال در: 28 تیر 1400
دسته: غذاهای خیابانی
سطح: متوسط
زمان: 50 دقیقه

بعد از این توضیحات به آین مساله می پردازم که Ingredient ها و موادی که بیشتر در کوزین مکزیکی استفاده میشوند چیست؟ چند عدد از پر مصرف ترین مواد در آشپزی به سبک مکزیکی عبارتند از

ساندویچ مکزیکی

دلت یه غذای متفاوت می خواد؟ به غذاهای تند و مکزیکی علاقه داری؟ میدونی که هر غذای تندی مکزیکی نیست؟ خلاقیت در غذا پختن رو می خوایی یاد بگیری؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

با مواد دم دستی میشه کلی خلاقیت به خرج داد و کلی غذای متفاوت درست کرد.حالا این خلاقیت هم شرط داره !که من سعی می کنم تا حدودی به شما بگم چجوری با مواد اطرافمون و چیز هایی که در درسترس هست بتونیم یک غذای خوشمزه مکزیکی رو درست کنیم.پس در ادامه با آموزش یک غذای مکزیکی خلاقانه در سایت آشپزی لوشف همراه من باشید.

وقتی ما به هر دلیلی نام یک کشور را می اوریم و مدعی میشویم که غذایی به سبک آنها می خواهیم ارائه دهیم ! باید عوامل مختلفی رو مد نظر قرار بدیم. چرا که با اوردن نام اون کشور ما تاریخ و فرهنگ اون کشور را به میان اورده ایم !و مطمئنا قصد نداریم با انجام کارهای نا مناسب به اون ملت توهین کنیم.

پس در وهله اول باید اطلاع دقیقی از آنچه که ارائه میدهیم داشته باشیم .چون نیاز نیست برای اعتبار بخشیدن به غذای خود فرهنگ یک کشور رو (به عنوان نمونه مکزیک)زیر سوال ببریم. در درجه دوم استفاده از مواد اولیه مشابه به اون سر زمین هست. و در اخر هم استفاده از تکنیک های مهمی که در اون غذا مورد استفاده قرار گرفته است.

بعد از این توضیحات به آین مساله می پردازم که Ingredient ها و موادی که بیشتر در کوزین مکزیکی استفاده میشوند چیست؟ چند عدد از پر مصرف ترین مواد در آشپزی به سبک مکزیکی عبارتند از:

گوجه – لوبیا – ذرت  -هالوپینو  – انواع پنیر  – اووکادو   – اورگانو   –  انواع آب مرکبات  !   ادویه های نسبتا تند مانند چیپوتله _   چیلی های متنوع و بومی مکزیک 

حالا که تعدادی از این مواد تشکیل دهنده رو شناختیم !با استفاده از تعدادی از اونها اقدام به درست کردن یک غذای جذاب به سبک مکزیکی میکنیم.

من می خوام سینه ی مرغ رو با مقداری آب پرتقال !ادویه چیپوتله مقداری روغن ذرت فلفل سیاه و نمک طعمدار کنم.بعد اون رو گریل کنم حالا از مواد بالا مقداری قارچ 2 عدد هالوپینو را اسلایس میکنم .و شروع به تفت دادن میکنم مقداری کنسرو ذرت به همراه نخود سبز یا لوبیای پخته شده را به مواد اضافه میکنم.مواد را که تفت دادیم مقداری پنیر پروسس به مواد زده و حالا میریم برای چیدن یک ساندویچ مرغ مکزیکی خوشمزه.

یک عدد نان ساندویچ را برداشته مقداری کرده نرم شده میزنیم. مقداری گوجه اسلایس شده به همراه مقداری هالوپینوی کنسرو شده در ان قرار میدیم. مقداری کاهو و یه سس خوشمزه.مرغ را برش زده در نان میگذاریم و موادی را که اماده کردیم بروی مرغ میریزیم. نوش جانتون باشه امیدوارم لذت زیادی برده باشید.

همانطور که مشاهده کردید بدون اسیب زدن زدن به نام غذا ، غذایی که زاییده فرهنگ اون کشور میباشد یک غذا درست کردیم که سبک و طعمی شبیه غذاهای آن منطقه بوده و لذت بردیم.

 

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید