فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

رسپی برگر حرفه ای burger recipe

ارسال در: 6 اسفند 1399
دسته: دستورات غذایی

یک دستور کلاسیک و خوشمزه از برگر که تیستی نوستالژی رو به ما میبخشه

رسپی برگر

اگر به دنبال رسپی برگر حرفه ای هستید در این پست به نکاتی اشاره کردم برای داشتن یک برگر خوب نیاز است ولی از ارائه رسپی برگر خودداری کردم به چه دلیل؟ به این علت که قبل از شروع به انجام هر کاری ما نیاز به دانستن پیش نیاز های در آن زمینه هستیم پس اگر از خوانندگان همیشگی سایت لوشف نیستید پیشنهاد میکنم حتما این پست را مطالعه کرده و بعد ادامه این مقاله را مطالعه نمایید

نکات کاربردی برگر

اگر همچنان علاقمند به خواندن مطالب مرتبط با برگر هستید این نوشته را بخوانید

رسپی برگر 

پس من با توجه به اینکه شما پیش نیاز لازم را خوانده اید به ادامه صحبت میپردازم:

*دستور امروز برای پخت روی گریل مناسب است و شما با استفاده از انواع گریل ها و باربیکیو ها و بدون اضافه کردن روغن میتوانید آنرا اماده کرده و نوش جان کنید.

*ترکیب 1 کیلو گوشت برای این دستور رسپی برگر  به این صورت است:قلوه گاه گوساله 300 گرم ران گوساله 550 گرم سر دست گوساله 100 گرم و 50 گرم دنبه گوساله است.

*همانطور که قبلا گفتم کیفیت بالای گوشت در نتیجه نهایی برگر تاثیر مستقیم دارد.

با رعایت نکات بالا ادامه دستور را خدمت شما می نویسم فقط این نکته را توجه فرمایید که این دستور از هزاران دستور موجود میباشد و نوشتن آن برای آشنایی با طعم ها و روش های مختلف است و هیچ الزامی در درست یا غلط بودن ان نیست.

پیاز300 گرم
سیر30 گرم
فلفل سیاه30 گرم
فلفل قرمز5 گرم
نمک15 گرم

طرز تهیه برگر

در مرحله اول برای این رسپی برگر گوشت را چرخ کرده و ادویه ها به آن اضافه کرده و کنار بگذارید بعد پیاز و سیر را چرخ کرده (رنده کرده ) و به هر روشی که مایل هستید آب اضافی آنرا گرفته تا وزن پیاز و سیر به 280 تا 300 گرم برسد در آخر گوشت ادویه زده شده را به همراه پیاز چرخ کرده و خروجی را به مدت 5 دقیقه ورز دهید و هر صورت که راحت هستید قالب گیری کنید و 1 ساعت در فریزر قرار دهید و بعد از آن آنرا گریل کنید.

اگر گوشت چرخ شده دارید یا چرخ گوشت در منزل ندارید نگران نباشد پیاز و سیر را رنده کرده و مراحل گفته شده را طی نمایید و گوشت و پیاز را مدت بیشتری ورز دهید تا چسبندگی گوشت زیاد شده و به میزان مورد دلخواه برسد و باقی ماجرا که گفته شد.

*گوشت و مواد را بیشتر از حد گفته شده چرخ نکنید و بیش از حد ورز ندهید.

*این یک رسپی برگر تست شده است و طعمی کلاسیک به شما میدهد پس با زدن ادویه زیادی آنرا خراب نکنید.

اگر از تست های فراوان خسته شده اید و می خواهید کسب و کار خود را راه بیندازید. یا در مغازه خود به دنبال رسپی حرفه ای هستید.من به شما پیشنهاد میکنم که از ادویه برگر لوشف استفاده کنید.این ادویه نتیجه سال ها تجربه ی بر پایه علم بوده و طعم فوق العاده ای به برگر شما میدهد.

 

 

 

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید