فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

سس فلفل دلمه ای در سایت لوشف

ارسال در: 4 مهر 1399
دسته: سُس ها

البته من امروز با فلفل دلمه ای قرمز این غذا رو درست کردم اما شما می توانید با انواع دیگر فلفل دلمه ای این سس را اماده کنید اما پیشنهاد میکنم دست نگهدارید چون دستورات خوشمزه ی دیگری هم در راه است که می توانید از آنها برای رنگ های دیگر فلفل دلمه ای استفاده کنید.

سس فلفل دلمه ای لوشف

خوشمزه ترین  و متنوع ترین سس هایی که تست کردم  و درست کردم رو در سایت قرار دادم و خواهم داد که شما استفاده کنید و به عنوان چاشنی در کنار انواع غذا ها نوش جان کنید چون لذت آشپزی رو در این میبینم که همه بتوانن کنار یکدیگر درستش کنند و  از اون لذت ببرند. دستور سس امروز رو خیلی دوست دارم چون با فلفل دلمه ای درست میشه و فلفل دلمه ای به خاطر داشتن طعم اُمامی یه طعم خیلی خاص به سس امروز ما میبخشه. البته من امروز با فلفل دلمه ای قرمز این غذا رو درست کردم اما شما می توانید با انواع دیگر فلفل دلمه ای این سس را اماده کنید ولی پیشنهاد میکنم دست نگهدارید چون دستورات خوشمزه ی دیگری هم در راه است که می توانید از آنها برای رنگ های دیگر فلفل دلمه ای استفاده کنید.

دستور سس فلفل دلمه ای قرمز در سایت لوشف :

فلفل دلمه ای قرمز600 گرم
مغز گردو100 گرم
سیر3 حبه
روغن کنجد150 گرم
آب لیمو ترش60 گرم
ریحان20 گرم
جعفری20 گرم
نمک15 گرم
فلفل سیاه10 گرم
سرکه سفید10 گرم

مواد رو با هر وسیله ای که دارید با هم میکس کنید و تمام.نکته ای که من در این سس استفاده میکنم انداختن 2 عدد فلفل تند قرمز هست. به خاطر طعم و تیستی که میده و من عاشقشم،ولی شما با همین رسپی که در بالا گفتم درست کنید و نوش جان کنید.من همیشه نظرات شما رو می خونم پس با نظراتتون منو خوشحال کنید.

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید