فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

سس سالاد رژیمی در سایت لوشف

ارسال در: 10 مهر 1399
دسته: سالاد

خیلی ازشما از دوستان پیام میدید و در خواست غذای رژیمی دارید و منم تا جایی که بتونم راهنمایی میکنم اما اینو در نظر داشته باشید که من از کل رژیم شما و باید ها و نباید های غذایی  رژیم شما اگاهی ندارم و حتما با دکتر خودتون هماهنگ کنید

سس سالاد رژیمی

خیلی ازشما از دوستان پیام میدید و در خواست غذای رژیمی دارید و منم تا جایی که بتونم راهنمایی میکنم اما اینو در نظر داشته باشید که من از کل رژیم شما و باید ها و نباید های غذایی  رژیم شما اگاهی ندارم و حتما با دکتر خودتون هماهنگ کنید. اما امروز یه دستور سس رژیمی براتون اوردم که واقعا عالی و خوشمزه است. اما اگر ماده ای در آن وجود دارد که نباید استفاده کنید خیلی راحت میتوانید آن ماده را جایگزین نمایید و موضوع دیگه اینکه  این سس به حدی خوشمزه است که پیشنهاد میکنم افرادی که رژیم نیستند هم امتحان کنند مطمئنم که خوششون میاد مخصوصا که یه ماده ی خیلی خوب داره که هم انتی اکسیدانه هم طعم خاصی رو به سس ما اضافه میکنه.

مواد لازم برای تهیه سس سالاد رژیمی در سایت آشپزی لوشف :

ماست شیرین400 گرم
روغن زیتون فرابکر100 گرم
فلفل سبز شیرین50 گرم
سیر15 گرم
شوید15 گرم
پیازچه15 گرم
جعفری30 گرم
نعناع5 گرم
سرکه سفید5 گرم
پودر پونه5 گرم
نمک10 گرم
فلفل سیاه15 گرم
دم کرده ی چای سبز15 میلی کرم

مابقی کار را هم که خودتون بلد هستید دیگه همه ی مواد رو مخلوط کرده و نوش جان.فقط چای سبز را از قبل اماده کنید و تفاله های آنرا گرفته و بعد ازسرد شدن به سس اضافه کنید.فلفل سبز شیرین هم می توانید از هر فلفل سبزی که طعم دلپذیر تری برای شما دارد نیز استفاده کنید ولی باید تخم و قسمت های اضافی آنرا جدا کنید و فیله ی آنرا در سس اضافه کنید. فقط خواهش میکنم بعد از استفاده از این سس نظر خودتون را به من بگید تا بتوانم دستورات بیشتری با نظر و سلیقه شما قرار بدهم.

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید