فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

سس همه فن حریف لوشف

ارسال در: 14 مهر 1399
دسته: سُس ها

مواد رو مخلوط کرده و استفاده نمایید. دوستان اگر مطالب سایت را دنبال کنید من در باره مرینیت انواع گوشت و در مورد استیک در اینجا و اینجا کلیاتی را خدمت شما عرض کردم پس با توجه به مطالب گفته شده می توانید انالیز کنید که این سس امروز چرا به کار مرینیت میاد

سس همه کاره لوشف

کار در این سایت داره به جاهای باریک کشیده میشود به این علت که من تمام دانسته هایم را در این سایت قرار داده ام و قراره از این هم فراتر برود.تمام سعی و تلاشم را میکنم که مطالب سایت درست و بر پایه علم و دانش روز باشد و شما را تا حد زیادی در زمینه علاقه به آشپزی تامین کند پس اگر چنین امری برای شما محقق شد لطفا با به اشتراک گذاشتن مطالب سایت به پیشرفت هر چه بیشتر سایت کمک کنید.دستور سس امروز رو که خدمتتون میگم یه سس همه کارس چون هم برا مرینیت انواع پروتئین و سبزیجات استفاده میشود می توان به عنوان سس سالاد و انواع کاربرد هایی که بر اساس سلیقه شما میتونه استفاده شود و  در کنارتون باشد.

مواد لازم برای سس همه کاره سایت لوشف:

روغن زیتون40 گرم
سویا سس40 گرم
عسل30گرم
سرکه بالزامیک10 گرم
پاپریکا دودی10 گرم
زیره5 گرم
ایتالین سیزنینگ10 گرم
پودر پیاز10 گرم
پودر سیر10 گرم
فلفل سیاه10 گرم
نمک5 گرم

مواد رو مخلوط کرده و استفاده نمایید. دوستان اگر مطالب سایت را دنبال کنید من در باره مرینیت انواع گوشت و در مورد استیک در اینجا و اینجا کلیاتی را خدمت شما عرض کردم پس با توجه به مطالب گفته شده می توانید انالیز کنید که این سس امروز چرا به کار مرینیت میاد و چجوری مشیه آنرا در کنار انواع سالاد و غذا هم داشته باشیم. خواستم یاد آوری کنم که اگر حرفی زده می شود در این سایت مطمئنان با پشتوانه علمی است.مطلب آخر در مورد این پست این است که ما برای این سس نیاز به امولسیون سازی نداریم و بعد از مخلوط کردن کاملا قابل استفاده است.امیدوارم این سس رو استفاده کنید و نتیجه کار را در کامنت برای من و دیگر عزیزان بنویسید. 

فهرست این مطلب

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید