فهرست عناوین مقاله

فهرست این مطلب

محصولات
مقالات
فروشگاه و آکادمی لوشف

COULIS چیست و چه کاربردی در آشپزی دارد؟

ارسال در: 29 دی 1399
دسته: سُس ها

به طور تخصصی تر به پوره ای از میوه یا سبزیجاتی که از صافی گذشته و به غذا یا دسر طعم و رنگ و عطر بیشتری میدهد کولیس گفته میشود

coulis چیست

امروز داشتم امار سایت رو میدیدم واقعا برای من خیلی لذت بخش بود چون روزانه بالای 9000 بازدید برای سایت ثبت شده و این منو خیلی شاد میکنه که مخاطب های بیشتری از مطالب استفاده میکنند به همین منظور گفتم پست امروز رو یکم خاص تر بنویسم تا جوابی باشه بر اعتماد شماهایی که مطالب رو دنبال میکنید.

خوب بریم سراغ کولیس. حتما برای شما هم پیش اومده که در فیلم های اموزشی یا عکس هایی که در مورد غذا ها است میبینیم یک سسی کنار دسر یا غذا سرو میشه یک سس تک رنگ ولی خوشرنگ و رو ، این همین کولیس این پست امروزمونه.به طور تخصصی تر به پوره ای از میوه یا سبزیجاتی که از صافی گذشته و به غذا یا دسر طعم و رنگ و عطر بیشتری میدهد کولیس گفته میشود.معمولا این سس از یک میوه یا یک سبزیجات درست میشود نه ترکیبی از چندتا از اونها.کولیس هم به صورت گرم و هم به صورت سرد سرو میشه و تکمیل کننده غذا و دسر ما است. کولیس زیر مجموعه ای از سس ها است اما تفاوتهایی با آنها دارد اگر شما در کامنت بگید تفاوت کولیس و سس ها در چیه  من از طریق ایمیل معتبری که وارد کردید کد تخفیف خرید محصولات سایت را برای شما میفرستم.

فهرست این مطلب

محصولات مرتبط:

نویسنده:
رشیدی حمید
رشیدی حمید